Vinderne af SKODA Service Challenge 2016

12-02-2016

Få tilsendt en e-mail når der udsendes en pressemeddelelse via email.
Klik her og tilmeld dig.

rss RSS feed

SKODA Service Challenge er både en national og international konkurrence for mærkets reservedelsmedarbejdere, serviceteknikere og servicerådgivere. SKODA Service Challenge består af flere forskellige konkurrencer, der rummer både teoretiske og praktiske udfordringer. Den danske afdeling af konkurrencen har netop fundet sine vindere.

Kundetilfredshed er en nøglefaktor, når SKODA-værkstederne vurderes af kunderne. For konstant at sætte kundetilfredsheden i højsædet har SKODA etableret denne konkurrence blandt landets bedste værkstedsmedarbejdere. Konkurrencen har derfor fået betegnelsen SKODA Service Challenge.

Foruden en lang række krævende praktiske opgaver skulle alle deltagerne besvare en kompliceret teoretisk opgave, som indeholdt en bred vifte af spørgsmål omkring SKODA-produkterne og mærkets historie. Resultatet af alle disse anstrengelser udmøntede sig i, at SKODA kunne udpege de værdige vindere og dermed de fire repræsentanter, som skal repræsentere SKODA organisationen i Danmark ved den Internationale Service Challenge finale. De respektive serviceområder fik følgende vindere:

Servicerådgiver Robert Bech ‐ Centrum Biler Haderslev ApS

Diagnosetekniker Henrik Svane – Bjørn Caning´s Eftf. A/S, Brøndby

Servicetekniker Kasper D. Larsen – Maul Biler A/S, Skanderborg

Reservedelsekspedient Anders Veng – Bilernes Hus A/S, Silkeborg


Pressemeddelelsen blev sendt med Mynewsdesk

© Skandinavisk Motor Co. A/S

    ŠKODA 2017 - Alle rettigheder forbeholdes.